Servicemarkedssjef

Er du spesialist på å oversette og omsette en god strategiplan til handlinger, og har relevant teknisk bakgrunn? - da vil vi gjerne ha kontakt med deg.

Vi søker en offensiv og resultatorientert Servicemarkedssjef med sterkt driv og stor gjennomføringskraft som kan sørge for at vi, et av Norges største Porsche-verksteder leverer kundeopplevelser i verdensklasse og kvalitet på øverste nivå.

Arbeidsgiver
Porsche Center Oslo
Stillingstittel
Servicemarkedssjef
Søknadsfrist
Snarest

Kontaktinformasjon

Kontaktperson
Knut Forså
Søk her

Om arbeidsgiveren

“In the beginning, I looked around and could not find quite the car I dreamed of. So I decided to build it myself.»

Ferdinand Porsche oppsummerer her hva Porsche er som merkevare, som selskap, som bilprodusent og som arbeidsgiver.

Porsche-ideen har produsert unike sportsbiler som Porsche 356, 911 og nå sist Taycan og Macan.

Med kombinasjonen av tradisjon, innovasjon og våre ansattes Porsche-typiske – ja noen ganger ukonvensjonelle tenkemåter gjør vi bildrømmer til virkelighet og har alltid “litt mer” i våre severdigheter.

PORSCHE har en helt unik posisjon i Sports- og Premium bilsegmentet, med en svært godt befestet posisjon i Norge.

PORSCHE CENTER OSLO er Norges største autoriserte forhandler av Porsche.

Les mer

Vi søker en offensiv og resultatorientert Servicemarkedssjef med sterkt driv og stor gjennomføringskraft som kan sørge for at vi, et av Norges største Porsche-verksteder leverer kundeopplevelser i verdensklasse og kvalitet på øverste nivå.

PORSCHE er for mange bilentusiaster synonymt med excellence– det fullkomne!
Opplevelsen kundene har i kontakt med et Porsche Center – også etter at de harkjøpt bilen skal alltid være excellence. Ansvaret for dette ligger hos Servicemarkedssjef.

Servicemarkedssjef har ansvaret for at teknikere, delelager, garantihenvendelser, kundemottak med mer jobber og leverer etter den standard som er satt av PORSCHE. Dette er målbart og blir ditt ansvarsområde. Bransjens mest fornøyde kunder, og de mest motiverte ansatte er målet.

 

KRAV, ØNSKER OG FORVENTNINGER
Vår idealkandidat er en dyktig leder som oppnår gode resultater i sitt arbeid gjennom andre.  

- Du er spesialist på å oversette og omsette en god strategiplan til handlinger!

- Du er prosess- og resultatorientert, og kompromissløs hva gjelder nøyaktighet og kvalitet i alt arbeid, og har selv erfart viktigheten avå ha god struktur og etablerte rutiner på et verksted, delelager og kundemottak for optimal leveranse.

- Som leder må du kunne påvise og fastsette forbedringsområder og resultatmål, formidle og følge disse opp på en inspirerende og motiverende måte gjennom fremragende kommunikasjonsevner.

- Du har et driv som engasjerer, og har en åpen, tydelig og vennlig kommunikasjonsstil.

 

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER:

- Gode IT-kunnskaper og forståelse for hvordan digitaleverktøy og løsninger kan bidra til økt lønnsomhet og kundetilfredshet

- Sterke lederegenskaper med en oppdatert lederfilosofi i bunn som inspirerer og engasjerer

- Utadvendt og miljøskapende med gode samarbeidsevner

- Kunde- og markedsorientert - fokus på å levere kundeopplevelser i verdensklasse

- Kremmerånd, gode holdninger og innstilt på hardt arbeid for å oppnå gode resultater

- Evne til å se muligheter i utfordrende situasjoner

 

Når det kommer til utdannelse er det selvsagt ønskelig med relevant høyere utdannelse innen ledelse og/eller tekniske fag, men relevant erfaring med dokumenterbare gode resultater kan kompensere for dette.

ANSVARSOMRÅDE:

Som Servicemarkedssjef hos Porsche Center Oslo skal du lede et team med over 25 faglig dyktige og motiverte medarbeidere, og sikre at våre ambisjoner for omsetningsvekst, økt produktivitet, høyere kundetilfredshet og enda bedre kvalitet i arbeidet leveres!

Overordnet blir ditt ansvar å optimalisere daglig drift av verksted, delelager og kundemottak hos Porsche Center Oslo, herunder

- Ansvarlig for daglig drift og personalledelse av vårservicemarkedsavdeling

- Forankre forståelse for og sikre gjennomføring av denoverordnede strategiplan

- Ansvarlig for at vi videreutvikle vår bruk av digitaleverktøy og digitale løsninger for mer effektiv drift og høyere kundetilfredshet

- Personal- og utviklingsansvar for ca 25 ansatte

- Overordnet budsjett- og resultatansvar for servicemarkedet

 

 

KRAV TIL SPRÅKKUNNSKAPER:

Norsk: - Flytende,skriftlig og muntlig
Engelsk: - Flytende, skriftlig ogmuntlig
Tysk: - Ønskelig, men er ikkepåkrevd

 

ANDRE KRAV:

- Førerkort klasse B

- Plettfri vandel

- Villighet og mulighet til å reise etter selskapets behov.

 

Stillingen rapporterer direkte til adm. direktør og har plass i hans ledergruppe.

Rette kandidat kan vente seg en svært spennende og utviklende jobb.

 

KONTAKTINFORMASJON:

For ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Knut Forså i Resumé – Executive Search & Selection –telefon 909 24 341.


Vennligst benytt skjemaet under til å registrere din CV og søknad.

Vi behandler alle henvendelser konfidensielt, om ønskelig iførste omgang også overfor vår oppdragsgiver.

Søknadsfrist er utløpt
Tiltredelse vil skje etter avtale.

Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Kontaktperson
Knut Forså
Søk her